Tässä. Olen. MINÄ! :D Tankki, Myrski, Linssi, Mangus, Kongi tai miksi nyt haluatte minua kutsua. Tuossa aktiivisesti kommentoivalla Sarkilla, hyvällä ystävälläni, on myös vastaavat nimet: Kontti, Purski, Tippa, Kirahvi ja Kvakki. Niin, niitähän kertyy koko ajan lisää ja lisää... aina joku nimi vielä löytyy. Noh, valinnanvaraa onpi kyllä.

Mietityttää joskus, miksi monet ihmiset kuuntelevat juuri sellaista musiikkia, jota heiltä vähiten odottaa? Esim. parin ystäväni mp3:selta ja levyhyllyiltä löytyy yllättäen Metallicaa tai Within Temtationia, vaikken olisi ikinä arvannut heidän kuuntelevan sellaista. Varsinkin eräs ystäväni, joka soittaa viulua. Åijåi. Mä oon ruotsalaisella tuulella. Tai ehkä englantilaisella. Luin just enkun kokeeseen, taitaa johtua siitä. Niin, vielä tähän musiikkiin. Itse pidän esim. Nelly Furtadosta ja Gwen Stefanista, mutta EN missään nimessä muista "hitsin-paris-hiltoneista" (lainaus Sarkilta) , jos se helpottaa oloasi, Sarkki. :D Samalta planeetalta ollaan Parisin, Britneyn, Madonnan sun muiden "hitsin-paris-hiltoneiden" suhteen. Hehhee. Mutta Nelly Furtadoa et voi siihen laskea, se ei oo niiden tyyppiä! Älä yritäkkään. No joo, oot jo yrittäny, mut silti.

Hei hei, ihmiset. Juokaa pamppaa. Åj.